شرایط سفر
شرایط و مقررات عمومی
لطفا پیش از استفاده و بهره مندی از هرگونه اطلاعات و خدمات از طریق این وب سایت، شرایط و مقررات استفاده را با دقت مطالعه فرمایید. با دسترسی، استفاده و بهره مندی از هر یک از محتوا، اطلاعات و خدمات وب سایت شرکت کشتیرانی والفجر که ارائه دهنده خدمات بلیت کشتی است، شما موافقت خود را با شرایط و مقررات اعلام نموده اید. لطفا چنانچه حتی با یکی از موارد زیر موافق نیستید، از استفاده این وب سایت خودداری نمایید. تغییرات شرایط و مقررات در همین صفحه به روز رسانی خواهد شد و استفاده مستمر شما از این وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
1) شرکت کشتیرانی والفجر مطابق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
2) استفاده از محتوای وب سایت شرکت کشتیرانی والفجر تنها برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع می باشد. هرگونه سوء استفاده از محتوای این وب سایت پیگرد قانونی خواهد داشت. استفاده تجاری از محتوای این وب سایت با توافق کتبی دو طرف امکان پذیر است.
3) شرکت کشتیرانی والفجر موظف و متعهد به حفظ اطلاعات ثبت شده مسافرین خویش خواهد بود و اطلاعات تنها بر اساس درخواست های قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت. شرکت کشتیرانی والفجر متعهد می شود در حد توان از اطلاعات شما محافظت کند و در این راستا فناوری مورد نیاز برای هرچه امن تر شدن استفاده شما از وب سایت را توسعه دهد.
4) همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (گذرنامه) جهت پذیرش و استفاده از بلیت الزامی است. مسئولیت رعایت الزامات قانونی، صحت اطلاعات و اعتبار مدارک کارت ملی و شناسنامه یا گذرنامه بر عهده رزرو کننده است.
5) با توجه به اینکه انتخاب سفر و ورود اطلاعات در اختیار خریدار است، مسئولیت هرگونه خطای احتمالی بر عهده وی می باشد و شرکت کشتیرانی والفجر هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
6) ارسال بلیت و اطلاع رسانی ها از طریق پیامک انجام خواهد شد. مسئولیت درستی ثبت اطلاعات تلفن همراه بر عهده خریدار خواهد بود. در صورت اشکال در زیرساخت و عدم دریافت بلیت توسط مسافرین، شرکت کشتیرانی والفجر مسئولیتی در این خصوص ندارد. اما به هر حال امکان دریافت بلیت از طریق مرکز پشتیبانی در وب سایت امکان پذیر می باشد.
7) پرداخت خریدار تنها به معنی درخواست خرید توسط ایشان بوده و خرید بلیت پس از دریافت بلیت ها از طریق پیامک قطعی خواهد شد. با توجه به تفاوت و ناهماهنگی سیستم ها و اختلالات شبکه ای، در برخی مواقع ممکن است درخواست خریدی توسط سایت فروش پذیرش نشود یا خطایی در نمایش ظرفیت خالی و قیمت آنها رخ دهد. در این موارد شرکت کشتیرانی والفجر پس از اطلاع مسافرین امکان رد درخواست خرید و استرداد مبلغ پرداختی را خواهد داشت.
8) چنانچه خریدار یا مسافرین درخواست استرداد واریزی بلیت کنسل شده یا خرید رد شده را داشته باشند، مبلغ استردادی از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی ارائه شده طی حداکثر سه روز کاری واریز خواهد شد.
9) چنانچه به هر دلیل امکان استرداد واریزی به کارت بانکی استفاده شده در زمان خرید نباشد، شرکت کشتیرانی والفجر امکان استرداد واریزی به کارت بانکی دیگری که خریدار یا مسافرین اعلام نمایند را نخواهد داشت.
10) امکان کنسلی بلیت به صورت آنلاین فراهم شده است و کارشناسان بخش خدمات مشتریان نسبت به راهنمایی کاربران فعال هستند اما ایشان در خصوص کنسلی بلیت مسافرین مسئولیتی ندارند.
11) مسئولیت کنترل مدارک (اعم از گذرنامه ،روادیدعادی ،ترانزیت ،قوانین پزشکی و....) بر عهدهی مسافر می باشد.
12) امکان خرید بلیط برای افراد به صورت تنها (سن زیر 18 سال) وجود ندارد.
کاربران گرامی دقت فرمایید:
استرداد بلیت در وب سایت فروش اینترنتی شرکت کشتیرانی والفجر در مورد بلیت های خریداری شده توسط کارت های هدیه ، غیر قابل شارژ ، بی نام و بدون شماره حساب به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد لذا این شركت در قبال استرداد بلیت های خریداری شده توسط این نوع کارت ها مسئولیتی نخواهد داشت.
شرایط صدور بلیت :
1) تاریخ اعتبار پاسپورت دارای حداقل 6 ماه باشد .
2) ویزای معتبر و مجوز اقامت با تاریخ معتبر
3) درج اطلاعات پاسپورتی با حروف بزرگ انگلیسی
4) رعایت ترتیب وارد نمودن تاریخ(از سمت چپ ابتدا سال، ماه و روز)
5) درج شماره تلفن معتبر ایران و کشور مقصد جهت اطلاع رسانی
6) اعتبار بلیت به مدت 6 ماه شمسی از روز صدور بلیت می باشد .
7) جریمه اختصاص یافته به بلیت 10 ساعت قبل از سفر 20% و بعد از ساعت حرکت کشتی 50 % می باشد.
8) در صورت شرایط نامساعد جوی ظرف 48 ساعت قبل از سفر به مسافر اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت می پذیرد و شرکت تعهدی در قبال سایر هزینه های وارده به مسافر از بخش لغو سفر نخواهد داشت.
9) در صورت لغو سفر از سوی کشتیرانی تمامی مبلغ بلیت به مسافر عودت خواهد گردید.
10) در صورت عدم پذیرش مسافر در مقصد(دیپورت) هزینه بلیت برگشت از مسافر اخذ خواهد گردید.
11) کشتیرانی مسئولیتی در قبال پذیرش یا عدم پذیرش ویزای مسافر نداشته و تمامی مسئولیت و عواقب بر عهده مسافر خواهد بود.
12) بلیت های صادر شده به نام مسافرین بوده و غیر قابل انتقال به غیر است. تمام زمان های مندرج در بلیت به وقت محلی می باشد. بلیت الکترونیکی بوده و الزامی به چاپ آن نمی باشد.
13) همراه داشتن مجوز پزشکی جهت پذیرش خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های قلبی-عروقی، بیماری های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، کسانیکه دیالیز می شوند یا کسانیکه از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر دریایی باشد، هنگام سوارشدن به کشتی ضروری می باشد. خرید بلیت مسافرینی که دارای شرایط خاص مانند موارد فوق هستند، می بایست با هماهنگی شرکت کشتیرانی والفجر انجام شود در غیر اینصورت شرکت کشتیرانی والفجر هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
14) برای ورود به کشورهای خارجی باید ویزا تهیه کرد. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید بلیت ، مسافر باید شرایط ویزای کشور را مطالعه کنند و در صورت عدم دریافت اطلاعات کافی با همکاران پشتیبانی تماس گرفته شود.
15) در صورتی که از اعتبار پاسپورت شما کمتر از 6 ماه (180 روز کامل) باقی مانده، اجازه خروج از کشور در بندرگاه به شما داده نمیشود و مسئولیت چنین اتفاقی با مسافر است بنابراین قبل از سفر حتما از اعتبار پاسپورت خود مطمئن شوید.
16) حضور مسافر در سالن مسافری بندرگاه 4 ساعت قبل از حرکت کشتی جهت انجام امور پذیرش الزامی است.
17) مسئولیت کنترل مدارک (اعم از گذرنامه ،روادیدعادی ،ترانزیت ،قوانین پزشکی و....) بر عهده ی مسافر می باشد.
18) بخش رضایت مشتریان وب سایت شرکت کشتیرانی والفجر از طریق ایمیل Catamaran@valfajr.ir نسبت به پیگیری شکایات مسافرین طی حداکثر 7 روز کاری به صورت بی طرفانه اقدام می نماید .